KBO biljartgroep

Het gehele jaar wordt er op dinsdag- en donderdagmiddag tussen 13.00 en 17.00 uur door een aantal KBO leden uit Son en Breugel gebiljart in de Bongerd. Door het max. aantal leden op 25 te houden kan iedere aanwezige elke middag tenminste twee partijen biljart spelen. Iedere partij is beperkt tot 20 beurten. Elk seizoen (beginnend in september) wordt een interne LIBRE competitie gespeeld. Dit betekent dat zolang deze interne competitie duurt, dat na één (verplichte) partij LIBRE de tweede partij met als spelsoort DRIEBANDEN gekozen kan worden. Iedereen kan dus maximaal aan zijn trekken komen.
Naast de interne competitie spelen we ook een regionale competitie. KBO Breugel komt met een team van 8 personen uit in deze competitie. Spelsoort is LIBRE. Deelnemende teams komen uit Mariahout, Lieshout, Beek en Donk, Nuenen, Nijnsel en Sint Oedenrode. Dit wordt door iedere deelnemer ervaren als een bijzonder plezierige uitdaging. Je als team te meten met teams uit de regio heeft iets extra’s. Iedere speler heeft zijn eigen persoonlijk gemiddelde wat als basis dient voor het berekenen van de resultaten.
Op dit moment hebben we enige ruimte om nieuwe leden welkom te heten. Heb je interesse of aarzel je misschien een beetje, kom dan eens een kijkje nemen in de Bongerd op een willekeurige dinsdag- of donderdagmiddag. Je bent van harte welkom.

• In de maanden juli en augustus wordt er tijdens de vakantie -periode van de Bongerd ± 6 weken niet gespeelt.
• Momenteel komt de biljartgeroep met één team uit in de Regio-competitie.
• Voor de samenstelling van het team Regio-biljarten stellen we een speelschema op zodat ieder die er aan mee wil doen zo goed als mogelijk hetzelfde aantal wedstrijden speelt.
• Contributie tbv huur biljarts is nu € 75,00 per jaar.

De coördinatoren zijn:

Jan van der Avoort                   tel. 476849 of 06-13856575